بیماری کلیه پلی کیستیک با GFR 55 آیا من می توانم یک فرصت برای بهبود عملکرد کلیه من
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من کلیه بیمار از بیماری پلی کیستیک با GFR 55 هستم و من می خواهم به دانستن آیا من می توانم یک فرصت برای بهبود عملکرد کلیه من؟ در واقع، برای بیماران مبتلا به PKD با GFR 55 آنها در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه، بنابراین تا زمانی که آنها می توانند درمان مناسب دریافت به موقع آنها می توانند فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه را داشته باشد.

بیماری کلیه پلی کیستیک یک بیماری ژنتیکی است، عمدتا به شروع بزرگسالان، با تجمع خانوادگی. دیسپلازی اپی توبولار کلیوی ویژگی های متمایز آن است. هنگامی که لوله فنوتیپ سلول های اپیتلیال کلیه شده است به سلول های پوست دیواره کیست تبدیل، دارای عملکرد ترشح، ترشح مایع به تدریج افزایش یافته، اما هیچ راه ترشحات طبیعی وجود دارد. همراه با رشد سن، تجمع مایع کیست در مقادیر بزرگ، حجم کیست را افزایش می دهد، فشار کیست و همچنین کشش سطحی کیست افزایش یافته است. در این زمان برخی از بیماران حساس ممکن است ناراحتی کمر، bilges احساس اسید داشته باشد. هنگامی که عفونت محلی کیست، وجود خواهد داشت درد. با افزایش کیست به تدریج، ساختار طبیعی کلیه توسط کیست، تابع مانع گلومرولی و غلظت توبولار کلیوی، جذب جایگزین شد، و عملکرد تنظیم به تدریج کاهش می یابد، بالینی فشار خون بالا ظاهر می شود.

به طور کلی، برای افرادی که در مرحله 3 بیماری کلیه هستند آنها باید به درمان مناسب در حال حاضر برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود. هنگامی که GFR را به 14ml / دقیقه یا کمتر از آن، پس از آن دیالیز ضروری خواهد بود.

طب سنتی چینی به اثبات رسیده است که با اثر بزرگ در بهبود کلیه درونی گردش خون، کوچک شدن کلیه اندازه کیست و بهبود عملکرد کلیه است. با کمک آن، بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند یک فرصت برای بهبود عملکرد کلیه، بنابراین به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند دریافت کنید.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد بیماری کلیه پلی کیستیک و یا نیاز به هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه، شما به انجمن خوش آمدید دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما هستند، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com .

http://www.kidney-support.org/pkd-treatment/3990.html





:: برچسب‌ها: درمان PKD، بیماری کلیه پلی کیستیک، بیماری کلیه پلی کیستیک با GFR 55 ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: